Welcome To ✦ Domokun ✦ Land..Do Follow Me? Back To Dashboard
✦ who i am ✦

Tuesday, February 19, 2013

TARIAN NAGA :)


Halloo Hallo :D

Pukul12.30 tengahari…

Eh!bunyi apakah itu?wahhh,ada tarian naga lah kat jabatan hospitality.Bestnya,rugi tak turun..haaa,specialkan aku punya poli,macam macam ada J Aku oun sebenarnya tak sangka dorang ada buat benda benda macam ni.Respectlahh kat politeknik ni memang superb !! tapi ruginya aku tak dapat nak pergi sebab malas nak salin baju.dah lah pagi tadi ingat ada kelas ganti untuk business mathematic pukul10,punya excited naik kat bilik kuliah siap dengan dah beli sarapan bagai,tuptup dapat message daripada lecturer “ salam,kelas ganti untuk business mathematic untuk hari ni postponed sebab saya dalam meeting “ .Ohhh!!damn!!!..naik bengang penolong kelas aku sebab lewat terima message.
   Apalagi selesai amik nafas nak turun balik,terus pergi ke café pentadbiran sebab budak kelas aku semua lepak situ sambil makan untuk tengahari.aku pun join lahh sekali lepak,tapi tak makan pun sebab baru je lepas makan roti hotdog dengan minum air teh ais.Kami kalau dah berjumpa semua memang kecoh café di buatnya,memang gelak sakan J..sampai pelik orang tengok*peduli apa kiteorang :P…

0 comments:

Post a Comment

 
All Right Reserved @ 2012.
✦ Domokun ✦ Land Was Design By Nabila Medan.