Welcome To ✦ Domokun ✦ Land..Do Follow Me? Back To Dashboard
✦ who i am ✦

Wednesday, February 27, 2013

Jabatan Pertahanan Awam Malaysia

TERIMA KASIH :)


 Woww!!seronok maa dah dapat kad ahli JPAM.Tapi sebelum dapat kad tu dengan sijil memang masak lahh fizikal & Mental kami kena uji,Gila bak hang lahh,hampir kena makan nasi basi wehh,dah lahh kena makan nasi tu,kena rendam dengan air stokin pulak.Menangis lah kalau sesiapa yang tak tahan.Paling tak boleh blahh,pagi pagi dengan perut kosong dalam pukul3 pagi kena gegar bangun ,lepastu kena buat "Roti gulung".Fuhhh,memang salutt lahh,aku yang ganas2 macam ni pun nak termuntah bagai,hampir nak menangis sebab dah tak tahan sangat.Aku kalau korang nak tau bab bab lain aku still lagi boleh kental,tapi kalau kepala aku pening,tekak aku loya memang aku surrender bhaii!!

lagi berkawad *tak ingat masa hari keberapa*

ni pun tak boleh blahh *Letuppannn! letupannn ! *
tapi memang syok lahh , Everything is the best moment ! :) and semua memangg sporting habiss :)

dok khusyuk dengaq ceramah :)

" siap sedia,integriti ! 1JPAM " :)

bacaan doa oleh imam :)
Naziah nazri dengan budak kuat perasan,kak yanaa :P

Me with yati :)

Budak paling comell dalam kem :D ,HIDAYAH IDERIS
View dari blok kediaman 

Saya cute kan ? :)

suasana dalam dewan makan
Tower JPAM :D


0 comments:

Post a Comment

 
All Right Reserved @ 2012.
✦ Domokun ✦ Land Was Design By Nabila Medan.