Welcome To ✦ Domokun ✦ Land..Do Follow Me? Back To Dashboard
✦ who i am ✦

Monday, February 11, 2013

Gara-gara Entrepreneurship final project !

Aku tak sangka lah disebabkan benda macam gini,relation kiteorang boleh hancur berkecai.Aku pun confuse and taktau nak buat macam mana.Benda ni start cuti bila ekk*Tak ingat pulak.Kawan aku 3orang ni cadangankan nak try buat projek kiteorang.Time tu aku memang terdesak sangat,takdak duit pulak tu so aku cakap kat dorang tak payah lah nak buat lagipun dah nak balik raya cina.Kat rumah pun boleh buat kan tapi dorang bertiga still degil lagi nak berkeras buat.Okay aku biar je dorang nak buat.Malam tu aku message kawan,cik Y.Aku cakap kat dia yang kiteorang bertiga tak jadi join*Group kiteorang ada 6orang.Then dia replay " okay,takpe ^___^ " aku reply balik " kalau marah ,cakap " dia still jugak dengan jawapan dia yang dia tak marah kan kiteorang tak join .*Panjanglahh kalau nak cerita semua.Pendek kan cerita,sekarangaku dengan cik N yang merupakan roomate aku,aku tak bertegur.Tapi hopefully semua okay after naik raya cina :)
                                                    *kawan selama-lamanya :)



0 comments:

Post a Comment

 
All Right Reserved @ 2012.
✦ Domokun ✦ Land Was Design By Nabila Medan.