Welcome To ✦ Domokun ✦ Land..Do Follow Me? Back To Dashboard
✦ who i am ✦

Friday, April 19, 2013

BAHANG FINAL EXAM ~~

Assalammualaikum :) 

 Huishhh agak lama juga lahh tak update belog . Ni pon nasib ada line , so berpeluang lah nak update blog yang dah berhabuk ni , heheee . Alhamdulilallah , saya hampir tiba di garisan penamat sem 2 . Isnin ni bermula lah peperiksaan final untuk course saya*Business studies . Paper 22hb ni adalah paper marrketing.Ishh sumpah risau gila ,takut tak dapat nak jawab atau blank .Subjek ni kira subjek killer lahh bagi saya sebab saya ni tak suka membaca*cepat bosan . So hampir 2 hari berturut-turut mengahap buku marketing ni , baru buat nota belum start baca lagi .Ni kira last time lahh buat nota hujung hujung sem ni , sem depan dah tetapkan azam nak buat nota untuk semua subjek start daripada awal.yela sem sepan lagi banyak membaca. Okay apa apa pon doakan saya yaa ,semoga dipermudahkan untuk menjawab final exam minggu depan ,hehee . Bye bye

*nota nota marketing

*Ni lahh buku marketing . buku kesayangan :)

0 comments:

Post a Comment

 
All Right Reserved @ 2012.
✦ Domokun ✦ Land Was Design By Nabila Medan.